1 vecka!!!!! :'D

okej, nu är det bara 1 vecka kvar och idag är ända dagen jag får det lite lugnt innan julstöket! :p

imorn
skola först, sen avslutning klockan 3, sen ska ja nog va med maakie & så träning med ÅFF på kvällen.
ska lämna in pappret där jag skrivit på att jag ska spela för ÅFF :)

fredag
jag ska hänga med älskling och stollen in till stan och handla julklappar! =)
sen tror jag att ja ska va med maakie på kvällen, hoppas iaf. för sen kommer jag inte se han förrän på en vecka elr något :/

lördag
ska hjälpa mamma att göra julmat och så ska vi göra jul godis oxå, mums <3
sen på kvällen åker vi till mormor & morfar!

söndag
vaknar hos mormor och morfar, sen ska vi typ sjunga in julen elr ngt fjant xD
brorsan konfirmerar ju sig så sa ja att ja kunde följa med bara för att göra mormor & morfar glada (a)

måndag
malin sofie ebba christer & carin kommer tror jag :)
blir att äta julbord och ha "lill-jul" som vi har haft mångamånga år tillbaka :'D

tisdag
dagen innan julafton :) vickan & johan kommer till farmor och lär bli jul-mys hela kvällen!

onsdag
JULEN ÄR HÄR & LYSER FRED PÅ JORDEN, GLÄDJEN ÄR STOOOR (8)
juuuulmat, kalle anka, julklappar, svensson svensson, MYS! (snö!?!?!??!!?)

torsdag
åker till mormor och morfar för att fira jul igen tsm med mamma, pappa, fegge, mormor, morfar, moster, alf, kusin hanna & lilla ronja =)

KOMMER BLI EN SKIT BRA JUL!
jag känner det på miggg :D
älska julen (L)

någon av dagarna innan lördag ska jag hinna städa rummet med ;o
jag orkar inte idag xD fast kanske gör det iaf :)

FJÄLLEN OM 2 VECKOR PÅ SÖNDAG!!!!!!!!! :D
älskling jag mamma pappa fegge (y)
PUSS




MARCUS JOHANSSON <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0