14/7 , 2008

tänkte jag skulle börja blogga lite ordentligt nu.
och blir rätt bra på det :)
min förra blogg var jag mindre aktiv på (a)

hmmm...
det är sommar och det har fan gått över en månad på sommarlovet!
jag vet inte hur ja ska hinna allt ja vill göra i sommar :(
känns som ja inte kommer hinna göra allt xD
idag träffa jag jessica första gången på nästan en månad fan.
och tojja kommer jag inte se på evigheter nu heller, över en vecka sen sist.
och nu är hon på ngn jävla camping i boxholm elr vad fan det var :(
loooollo har jag inte sätt sen vi var i min stuga!
det är ju för fan sjuuuukt ! :(
aja
nu tänker jag vänta på min födelsedag och hoppas att jag får träffa alla snart igen.
jag fyller år om mindre än 3 veckor :L
och jag önskar mig en laptop, tv-spel, gh, peircing i örat och massa mera 8D
yiiiii, ja tycker om att fylla år (a)

nästa vecka vill jag att det blir roggans morfars stuga !
skulle vara svin roligt =)
hooopppaaaaasss ! :D

näh, nu ska ja neråt.
pussssssss på roooompan!
:) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0