för-julafton :D

idag är det för-julafton!!! :d
det är ju en månad kvar till julafton, det måste väl firas på ngt sätt? jo nämligen med för-julafton.
ne vars, men det är faktist bara EN jävla månad kvar till juuul.
fiifan, julklappar måste börja köpas nästa vecka minsann :) oooh, jag älskar det :'')
sen åker alla mysiga advents ljustakar samt stjärnor upp i helgen med!
JAG ÄLSKAR JULEN. <3

dagen började med sovmorgon. gick upp runt halv tio ngn gång.
tog det lugnt på morgonen sen tog min moppe till bussen vid kvart i 11.
ovanligt tidigt, eftersom det var halt skulle ja ta det extra sakta.
så det tog väl en kvart elr ngt för mig att komma till bussen när det annars tar typ 5-7 min :p
sen gympa, då körde vi fotboll oja var ensam tjej :) men kul iaf ju!
sen efter svenskan stack ja till maakie, var "sjuk" på serveringen.
han har ju varit sjuk idag så ja gick till han efter skolan, var där till typ kvart i 5.
kolla på hjälp o bara möjste eftersom ja inte sätt han typ sen i onsdags ;o elr iaf tagit i han x)
sen skulle ja ta moppen hem från bussen, men ofc så hade gasen frusit fast så ja blev stående där.
försökte få tag på mamma, pappa elr fegge. har inga pengar på mobilen så skicka sms till alla :p
sen ringde iaf mamma, så hon kom o hämta mig.¨så ja han precis slänga på mig alla kläder.
åt två mackor i bilen, sen springa med emelie, elin, malin & josse :)
det är vi tappra som kör asså :) duktiga. vi kommer ha skapligt bättre kondisän dom som inte är med sen!

imorn har vi prov, så ja ska väl plugga lite snart.
så blir nog o va med maakie imorn trpr jag :)
nu ska ja runda av lite.

JAG ÄLSKAR MARUSSS !!
<3






jag i orginal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0