15/10 , 2008


2 månader med marcus idag!
& jag älskar dig gubben. <3


hejhej,
slutade 09.00 idag x) för vi hade ingen matte
och efter vi gjort provet på svenskan fick vi gå.
så nu har ja vart hemma ett tag, har hunnit käka glo tv o lite ;)
nu väntar ja på att tojja ska höra av sig, ska nog till henne sen :)
så äre bandy iväll som gäller med laget. fiiiint
 aaajaa
finns på mobilen ju :)




du är inte värd ett öre
du är falskfalskfalsk
glöm mig, glöm oss
det är över! du försörde det.
inte jag,

dina sätt att skydda dig själv, det är sorgligt
du gör fel hela tiden, men du fattar inte det?
är det konstigt då att du inte har kompisar längre?
varför drar sig alla ifrån dig. det måste ju vara du som gör fel?
men du ljuger, och kommer med dåliga ursäkter.
ibland säger du förlåt, men hur många gånger kan en männska bli förlåten?
jag vet inte , men ja vet att du blivit förlåten påtok för många gånger och påtok för snabbt.
jag orkar inte med detta mera.
jag ser vad som händer...du ser ingenting
du fattar ingenting, ni fattar ingenting
jag vet, jag ser, jag hör!
jag vill inte va med mera.
allting är över. då var då. nu är nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0