friiiddaag

uuuh yes, det är fredag och det är ju allltid lika jävla fint asså 8'D
jag har fått tillbaka internet nu också och just nu sitter jag och laddar upp alla
Rom bilder på min bdb, så önskas dom att se är det bara att bege sig till den.
ja ska chilla galet ikväll för imorn ska ja upp rätt tidigt o dra på köra bil kursen :)
sen servera på middag imorn kväll :) och sen ringde magnus förut som är en kille
som var med hos mina kusiner i söndags när jag var på 50 års fest där och fråga
om ja kanske är intreserad av att servera på nobellmiddagen i vinter! :o asså den stora
som är på TV! asså maaaj gaad. ja är ju inte änns duktig. kommer ju bli tvungen att träna
varje dag isf :o haha! men vi får se hur det blir när han hör av sig :)
söndag ska jag iallafall sova hos babyyy :) <3 pepp som fan på valborg oxå. :)
hoppasssss de är sånt väder som det är iidag t.ex! :) har 21 skoldagar kvar!
ooo, längtar till sommren så in i helvete :D men nu är den på vääg som fan :))))))

ae nu ska ja fortsätta ladda upp bilder aalltså. pössssss ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0