leave out all the ressst (8)

mmmmh, lördag och ja har varit på handledarkursen så nu kan ja snart börja köra. shit, ja kommer ju inte fatta ngt o kommer lätt sluta med att mamma och ja sitter och sloss i bilen elr ngt asså ;o men ja vill ju ha mitt körkort sen så då måste man väl börja ngn gång. Aja, ska snart börja fixa mej lite och sen dra ut och förbreda för ikväll :) imorn blev ja tillfrågad om ja kan tänka mig att spela match med åffs 7-manna damlag och så klart ställer jag upp :) så ja ska spela med dom imorn, rätt så roligt ska de bli faktist! kommer inte ihåg vart vi skulle lira, men spelar ingen roll! hehe. så drar ja till marcusen efter de o slaggar där :) sen har även mitt lag serie premiär idag hemma mot smedby! synd som fan att ja inte kunde vara med, men ja håller verkligen alla mina tummar! hoppaaas på seger. ha en fin lördag kväll :)

löööövv joossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0