förstaa skoldagen

inte speciellt jobbig dag asså, slutade halv 12 :) va med tojja jullan bella och lollo ett tag, stack till macke och hämta mina grejer sen typ märkte jag att han gick bakom mej. han hade tydligen slutat :) så gick hem till honom en stund sen köpte vi glass och så skulle han ha lektion igen med musikprofilen så jag träffa tojja osen stack jag till sjukgymnasten i stan :) fått massa övningar jag ska göra nu ettt par ggr om dagen så att knät slutar va så stelt. sen ska jag dit igen 3 sep efter att jag vart på magnet röntgen :) får vi se om benet är mindre stelt då, eller knät.

immorn ska jag på rixfm festival i norrrköping :) benny ska dit så han kör biiiilen va :) så jag fia och emilia, sen skulle nog niklas med också :) ska bli skita roligt!! men men.

NÄSTA HELG ÄRE FERRE I PARKEN :) LIIIIIIIIITE KUL :D
ska dra, chingchong!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0