HEJ OCH HÅÅÅÅÅÅÅÅ

okej, allt började igår vid hm..halv fyra. då hade jag pakat min moppe helt full :o stor väska + madrass för jag och min kära vän vilma skulle bege oss ut i vildmarken för att tälta :D jippy! så jag åkte hem till henne klockan halv 4 för att bre mackor och packa ner tält och grejer. sen skulle vi försöka komma på ett sätt, (BRA SÄTT) vi kunde ha alla grejer på. det löste sej, men jag har ingen aning om hur övriga befolkningen såg på mej när jag kom där på moppen för jag såg troligen inte fullt normal ut. men vad tusan, man lever ju bara en gång :D vi fick upp tältet eftersom min vän vilma var väldigt smart, jag får erkänna att hon var smartare än mej iaf på "sätta upp tält" punkten. vi grilla och sen drack vi lite :) för vilma blev det tillräckligt...jajjemen. hon ramla in i buskar och bada med kläderna på, tror dock ej de va meningen? eller hur ;D vi somnade runt halv ett och jag vaknade klockan 5 och vilma strax där efter och de gick inte somna om så efter att vi legat och dragit oss sisådär två timmar + att vilma hade hunnit få ur sej gårdagens lunch så packade vi ihop och åkte hem. dusch + sängen next kändes det som. klockan halv nio var jag hemma och då tog jag en låååång dusch sen la jag mej och somnade i min underbara säng och sov (bara) 1,5 timme sen vakna jag av mina övriga familjemedlemar som gapade om det ena och de andra. så ja bestämde mig för att skita i sovet och gå upp o fixa mej!

klockan lite efter 1 stack jag lillebror och morsan till skänninge för att gå en runda i den helt sjukt otroliga hettan på marknaden. men det var mysigt och de blev faktiskt svalare ju mera tiden gick, eller så inbilla man sej det!? det blev inte mycket köpt för min del, dock en underbar liten väska som jag hade i mål att köpa. den blev min! :) efter ca.2½ timme åkte vi hem då var man ganska nöjd faktist. sen direkt när vi kom hem åkte fredrik och jag och bada och jag kom hem för ett tag sen med fredriiiko elr fiskooo fick jag inte med mej hem för han tyckte de va för skönt i vattnet. knäpp, han blir aldrig nöjd :o nu sitter jag här och känner mig riktigt utmattad och längtar tills ja ska få lägga mej i sängen, min säng <3
det ända jag saknar som jag skulle vilja ha i sängen också är maaaaakien , saknar honom rätt mycke om jag ska vara ärlig så jag längtar och hoppas jag kan träffa honom imorn :) nu var de väl tillräckligt från mej. POUSS.

vilmaaaaaa


tältet :D


möms :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0