HELVETE!!!

ja, dagen skulle blivit bra den började bra iaf eftersom jag vaknade med min snusande underbara älskling brevid mej imorse och i rummet intill låg min käre vän fredrik! dom sov kvar efter gårdagen hemma hos mig. var tänkt att de skulle grillas och massa med mina vänner, men många kunde inte och visst de har jag förståelse för om man planerat annat eller liknande tidigare. och jag kan inte heller tvinga hit någon, men tanken var att de skulle va som ett litet "födelsedags kalas" eftersom jag fyllt år. men vissa hörde inte änns av sej fast ja bad dom att göra det vare sej de skulle komma eller ej och vissa sa en sak men sen visade det sej att dom gjort någe annat. usch, jag ska inte bry mej. men jag blir ledsen. macke tojja och fegge kom iaf! snällt av er. jag blir så förvirrad av allt, alla förändras till det sämre? känns som jag ej har några kvar...
men de 3 som kom hade jag iaf trevligt med sen :) vi spela kubb kollade på tsatsiki och små däckarna :) sen spela vi spel innan tojja drog och vi andra somna.

klockan halv tio vakna jag av mej själv, stängde av alarmet som skulle ringa en kvart senare för jag kände att jag inte skulle somna om :) jag var på g för jag skulle till norrköping och ha seriepremiär efter sommar uppehållet och spela match mot smedby! det skulle bli kul och jag såg fram mot det! jag drog med mej fegge och macke till åtvid vid halv elva, haha :) 15-20 min in i första halvlek så får jag chans till anfall och springer mot mål och ska vika inåt men vad händer, mitt knä böjer sej och det bara knakar i det. jag blev så jävla chockad alltså :o där hade jag spelat klart för den dagen och den veckan? den månaden? DEN SÄSONGEN? ne jag vet inte, men just nu ser ingenting bra ut. jag kan gå, har inte skit ont förutom i fel positioner. men benet kan inte vara rakt knät far iväg bakåt. nu hoppas jag att ja kan få en tid hos sjukgymnasten snarast! och hoppas av hela mitt hjärta att det kan gå över utan ngn operation eller liknande och att jag snart kan gå ut på fotbolls planen igen! jag hoppas hoppas hoppas, det är allt jag kan göra!

pga knät kan jag inte jobba i veckan, skulle aldrig klara av att stå 8 timmar! så nu vet jag inte hur det blir i veckan. tojja på fredag och sjukgymnasiten i veckan hoppas jag också. 1 års dag för mej och macke på lördag iaf <3 guu vad jag älskar honom, han är bästbästbäst! nu ska jag inte skriva mera. HOPPAS JAG BLIR BRA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0