HEY HO LET'S GO

jag får paniiiiiiiiiiiiik, det är typ 2 veckor kvar av sommarlovet :( vart tog lovet vägen!?!? :o jag vill inte att det ska ta slut.
sen ska man sitta i skolan typ hela veckor och glo och ha piss tråkigt och gå upp tidigt :( det suger! sommarlovet borde vara mycket längre tycker jag.

igår var malin och ja på bio och såg year one och den va sjukt rolig, asså äkta våran humor :D sen gick vi till donken sen vart jag tvungen att ta bussen hem vid tjugo i 10 för gick inte ngn mera förrrän halv tolv. så gick till tåget och malin tog det som gick halv tio sen fick jag vänta på bussen 10 min själv men jag överlevde ;D nu väntar jag på att mamma ska komma hem för då ska jag baka tårta till alla som kommer ikväll, jag tycker det ska bli kul :o sen måste jag städa mitt rum för det ser ut som skit igen, inte så ovanligt nu mera :p . ska iaf bli riktigt nice att träffa vickan ikv för jag har inte träffat henne på hundra år känns det som :)
imorn blir det en hel fotbolls dag sen på kvällen tror jag att macke kommer hit :) hoppas det iaf.¨på onsdag ska jag tälta och dricka med vilma, ska bli skit skoj! vi som inte gjort ngt tsm på hundra år :)))))

nu räcker det från mej :) pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0