imorrrrrn :)

det luktar fläsk pannaka på hela övervåningen just nu och jag är verkligen vråååål hungrig, jag har varit duktig och lagat mat idag med! :) lite snäll får man ju vara ibland faktiskt.

sen dag idag, känns som två dagar har tagit en evighet! men imorgon är det äntligen imorgon och det betyder att alla 1:or ska bli nolllade :) underbart skojj ska de bli att titta på dom och njuta av att dom (förhoppningsvis) får gå igenom de vi gick igenom laaast year. så ska förfestas lite hemma hos emilia imorn med bara mej fia och tojja som ja vet nu =) sen samling nere vid skolan vid 7 så då följer nog vi med ner och kollar på dom och ser vart de tar vägen ;D men det återstår att se imorn. sover kvar hos mackisen iaaaf :)
sovmorgon imorn sen en lektion och så slutar vi så då ska jag nog umgås med jessica, sen träffa tojja senare när hon slutat sen vidare till emilia :) KUL!

äsch nu ska jag gå ner och äta innan jag svälter ihjäl! muuums ska de bli! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0