nu är det fredags myyyyyys

guuu vad skönt med slappar fredag, behövde jag idag efter gårdagen som blev väldigggt lång, hög ljud, hoppig, skrikig och helt underbar :D orkade inte stå inne i publiken mot slutet så efter måns stack vi från publiken och lyssna på stenmark och emd under tiden vi gick till bilen :) hördes ju bra om man säger så :) öronen var helt bort domnande mot slutet, niklas hade dunkat musik i bilen hela vägen till norrköping med så vi va fan halvt döva innan vi änns va framme och det börjat! ;) var iaf hemma vid 12 och somna typ halv ett, sen vare bara att gå upp vid 6 imorse, hur surt det än var så tog jag mej opp, BRAVO.

2 lektioner sen sluta jag och då åkte töjjsan robin jag och macke in till stan :) skulllle fixa lite grejer till nästa helg :)
sen hem och då blev de knä-träning! cyklade på farfars cykel och gjorde mina övingar sen in i duschen och nu har jag precis ätit pizza och kräftor, vilken blandning :) men kräftorna var efträtt och det var sjuukt gott :'D nu ska jag strax bädda ner mig antingen i min säng eller i soffan och se klart på OC säsång 1 :) slapppis! nu tänkte jag lägga upp några bilder, om jag kan hitta några som inte är suddiga ;D haha


sceeeeen


fia och niklaaas


sjukt mycke folk :o blev mer på kvällen


program ledarna eller vad man säger :) erik vedberg och alex elle någe tror jag hon hette :)


förbandet, ramselles elr ngt :) jocke hette gitarristen och va sexig som fan :)


kiiim :) heeere coooomes theee niiiiighttt ;D YEAH


lilli och sussi eller ngt, jäkla tanter ;)


JANET :D



H.E.A.T med helt klart....underliga kläder, syns inte så bra där men de var det :o



andreas johnsson elle vad han heter lyfte stämingen när hela publiken sjöng hans låt glorious med honom ;)


agnes :) dåliga bild men hon rörde sej så mycke :o SJUKT fin klänning hade hon.


kvällens höjdpunkt tillslut, sveriges sexigaste kille ah, kanske världens sexigaste ;)
mumsmums måns zelmerlöw, maaaah gad, han är så fräääääsch! love him!
efter vi sätt honom och sjungit brother oh brother, hold on och hope and glory med
honom va vi nöjda :) TACK FÖR KVÄLLEN :)


nu kallar OC. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0