skitans

jag hade skrivit ett jätte lång inlägg men självklart hänger sej denna skit dator så försvann allt. så nu vart jag sur och kortfattar mej ist om de saker som stod i texten.

* jag är väligt trött, sover troligen för lite så får skylla mej själv! borde lägga mej tidigare.
* imorn ska jag på röntgen. malin berätta att man måste ligga i ngn grej tyå as länge helt stilla, kan ju inte säga att det lockar så hoppas som fan inte att ja måste göra det, men om ja måste får jag väl bara göra't. tyvärr.
* sen skrev jag även att jag kan fortfarande inte sluta tänka på i lördags, får ett litet lende på läpparna bara av att tänka på det! så mycket lyckat.
* sen skrev jag ngt mera som ja inte kommer ihåg.

lite kortfattat! PöZz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0