091216

hade skrivit ett inlägg sen hängde sig allt och försvann, skit rå. har iaf varit i storstan idag med bror min. han skulle handla julklappar och ja hjälpte han lite plus köpte min sista till mamma. så nu är alla mina julklappar inköpta. känns riktigt bra. man blir så sugen på att köpa saker till sig själv, har spanat in ett par sjukt snygga skor på scorett, sååå fina. slänger upp en bild på dom, tyvärr har jag inte ekonomin för dom. hoppas jag kanske kan köpa dom när jag får råd, skulle vilja ha dom i sommar och de är verkligen dags för mig att lära mig gå i riktiga högsskor ;) förövrigt då, vaknade brevid my love och han va seg som fan så båda kom försent till skolan...men inte så mycket så de gjorde inte så mycket. sen har vi varit i köket hela dagen och fyfan, värsta dagen på länge. blir galen på allt i köket! vill ha kök med bara min klass. en kökslektion kvar ihop med th, de är imorgon. sen hoppas ja vi slipper det!!!! BLÄK (kommer sakna emilia och fia dock) . men nu ska jag käka med mamma. va duktig att inte äta donken, sen ska ja ta en promenad med mamma :) ska ju röra på mig en stund varje dag :L SEYA

 
SKÖNHETER (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0