4 mars

jag längtar längtar längtar längtar
det är heelt craazy. ska förbjuda mig själv från att kolla på youtube klipp. men det går liksom inte. jag drar mig dit. de är som ngn magisk kraft :o jag är typ beroende som en rökare är beroende av cigg som en alkoholist är beroende av alkohol som en narkoman är beroende av nakotika. ja blir galen när ja inte får lyssna, se eller känna dom. nu menar ja inte känna på de sättet ni tror. utan menar "känna" i min kropp liksom. okej de där lät ännu dummare. jaja, ni kanske fattar lite vad ja menar. de är bara 93 dagar kvar(!) bara... . på fredag är det 13 veckor och de kommer gå fort, de måste gå fort, de ska gå fort.

nu ska ja ner och dippa med mamma och tänka på ngt annat. om de går.


tom kaulitz är världens snyggaste människa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0