dan före dan före doppare dan

hej mina kära vänner!
älskar den här tiden på året så hiiimla mycket. speciellt med all snö. vaknade vid tio, tog en dusch och pysslade med mig själv lite så man kände sig riktigt ren vet ni. smörjde in mig och rakade ben osv :) sen käkade lite frulle och började damma lite efter det. först på mitt rum, plockade orning på alla mina smycken och städade bokhyllan. sen torkade rent i mitt fönster som va helt sjukt skitigt, med damm och flugbajs sen i somras. men nu är det borta och rent, skönt. ska fixa klart resten imorgon tror jag. men det mesta är rent nu :) sen gick ja vidare och storstädade toaletten, vilket behövdes sjukt myyycket. marcus gnäller alltid på att den är skitig men nu är den ren varjefall. skönt de med! så nu väntar ja på att pappa ska komma hem så att jag kan börja göra köttbullar, han har varit och handlat det som saknades. ska även göra rödbetssallad så den ska ja nog gå ner och fixa nu strax. 

ikväll ska vi iväg till barndomsvännerna malin, sofie och ebba :) ska ha "lill-jul" som vi kallar det. har haft det ända sen va var mini. ska åka pulka, käka god mat och så där. blir nog kanon tror jag. men nu ska ja ner och börja med rödbetssalladen, muuums ;) seyooo 


myyyyys med snööön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0