hallojs

har precis skrivit ut det som ja är helt klart i mitt turism arbete nu. har bara en sak kvar att göra nu och det är en budget. men jag vet inte hur ja ska göra för att omvandla alla dollar till svenska kronor så jag skippar det och tar hjälp av kerstin på min nästa turism lektion. skönt att nästan allt är klart nu i varje fall. nu har jag bara mitt öl häfte kvar som ska lämnas in på fredag så ja ska sätta mig och göra klart det imorgon. är typ ända dagen ja har möjlighet till det. ska sova hos babe onsdag torsdag :) onsdag ska ju båda hr och th klasserna till stockholm :) ska bli roligt som tusan. ser fram emot det. sen kommer vi hem rätt sent så då ska ja gå hem till marcus plus att vi får sovis på torsdag så då kan ja utnytja den bättre om ja sover hos honom. sen torsdag efter skolan ska ja ju på larsaaaa :) faaaaan va najsbajs! jag macke och kanske roggan? vet inte men macke snacka om de i helgen. men märks i guess.

två veckor kvar nu i skolan. sen lovelyyy lov (L) ska bli så himla skönt. och julen är underbar! sen nyår och efter det fjällen med familjen ochhh älskling. kommer bliii lika bra som förra året, de vet ja :) men finns inte så mycket mera att skriva. väntar på att klockan ska bli tio så ja kan se paradise hoteeel!! men ska väl slå en pling till min snubbe snart annars kanske plocka ordning på rummet som skulle behövas ganska mycket...tror de blir så. haha

hejdå
87 dagar kvar btw


fegge och bg i 8:an! haha fan va länge sen :) saknar 9E2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0