hos babe

denna dagen har fan gått i ett asså. först till skolan och ha matlagning hela jävla dagen och ja och fia hade typ ingenting att göra så vi satte igång att göra pepparkaksdeg som vi ska baka ut imorgon. sen fick ja med mig jessi och emilia till stan så ja slapp att åka själv. så vi gick runt där inne ett tag jag skulle köpa ngt fint till fredag. så jag hittade faktiskt ngt bra. så den ska ja ha på fredag och troligen även på julafton :) röd med svarta paljetter typ. jätte fin från gina kostade 199:- . åkte hem strax efter fem och sen stack ja och emilia till gymmet direk efter så har tränat lite. nu har jag iaf landat hemma hos marcus så får väl se när han kommer och om han kommer innan ja somnat. guess not. han repar massa och fick nyss ett sms det stod "kommer lite senare" . luuugnt, ja somnar ändå.
imorgon ska ja iaf ta en körlektion klockan halv 10. mamma och pappa ska vara med. vi ska bara se hur körskolan vill att man ska köra liksom och sådär. eftersom de va rätt länge sen mamma och pappa tig körkort.
men nu ska jag dra på en film.
om en vecka ska ja till sthlm med btw :) ska bli nice asså! :)
haaare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0