juldagen

hej mina vänner :)
har legat i sängen och raderat massa av mina mejl, jag hade 1186 olästa eller något i den stilen så skönt att dom är väck nu. sen skrev ja ett mejl till charlie och skickade lite bilder från igår som han ville ha. snäll som jag är :) nu har jag precis gjort mig iordning klart och vi ska åka till mormor och morfar om typ tio minuter. haha, fint. kommer få sjukt god mat som alltid, grönkåls soppa, sen kalkon och massa mys. sen ska vi få vara med om en överraskning vilket jag ser fram emot, kan va göta kanal 3 vi ska gå och se, HOPPAS. men nu ska ja lägga in en låt på mobilen sen åka. ni får ha en bra juldag, det ska jag ha i alla fallllll


har på mig min nya tröja! orka in rotera, sry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0