JULEN ÄR HÄÄÄÄR

mamma håller på att göra julgodis och jag har precis slagit in min sista julklapppp till morfar. nu är julen kommen till vårat hus med, haha. är sjukt trött för ja sov inte så mycke inatt pga att min vänsta rygg va cp. de va typ en nerv eller ngt som hade fått tix så de ryckte och shit i ryggen hela tiden. kändes typ som mitt hjärta satt på vänster sida av ryggen, haha. lite kul. men ja kunde inte sova pga det för ja låg och tänkte på de hela tiden. så ja låg och vred på mig brevid marcuuus till fyra inatt, fyyfan. så vakna ja nio och gick upp en halv timma senare. så inte lustigt att man är tröttttt. men här ska inte sovas, för mamma pappa och ja ska snart åka iväg till marcus och överraska dom. ge julklappar och sådär. får hoppas att inte ngn av dom läser min blogg! men så är det i varje fall. haha! så ska fixa mig lite, byta kläder och så nu :) tjarrrå


de är så sjukt kul att kolla på alla mina ego pics från den tiden x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0