jullov!!

så skönt med jullov nu, underbaaart. med jul, nyår, fjällen och massa roligheter. vaknade hos marcus imorse och gick upp, han låg kvar och sket i skolan. men ja tog mig dit för att träffa mina vänner och överlämna en liten god jul hälsning. sen åkte ja in till stan med julia för att hon skulle pierca tungan. vilket gick jätte bra och de va jätte snyggt så klart! haha. sen käkade vi lite på donken och efter de tog vi bussen tillbaka till åtvid för att gå på avslutning i kyrkan. den tog bara en halv timme så hängde med tojja och robin till robin en stund i väntan på bussen. då kom även fegge så va där en liten stund innan vi gick ner till bussen. robin och fegge skulle till stan och tojja skulle hem så hennes mamma hämtade henne här i mina trakter ;) nu sitter jag här. ska snart äta lite! mamma håller på att pular med maten, haha. kommer inte på mycket mera att skriva för stunden. julafton och 3 dagar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0