lördag!!

sådär, nu tänkte ja skriva lite mera utförligt. hade inte riktigt tid förut, eller ja hade tid först men sen kom marcus upp till mig efter att ha suttit där nere och spelat gitarr på mammas gamla, så då känner ja mig så osocial om ja sitter och skriver i min blogggg

älsklooong kom till mig igår kväll vid halv tio. så vi snacka och massa sen la oss och kolla på tv, men ja somna som vanligt och va helt sur och konstig när ja vakna, ni vet sådär övertrött så man bara vill att alla ska försvinna från sin närhet så man får sova typ. sen kändes täcket sjukt svettigt och marcus va varm så ja ville bara hoppa ut genom fönstret och ligga i den kalla snön och sova typ. somnade i varjefall efter att ha vädrat lite i rummet.
idag vakna vi vid halv elva men låg kvar i sängen och gosade till halv tolv sen gick vi opp och käka frulle och efter typ hundra års velande om vi skulle gå ut eller ej tog vi oss i kragen och begav oss ut. åkte spark och letade pulkor. sen skulle vi åka skidor i backen bakom vårat hus, men ett spänne på miniskidorna fattades så då gick vi in och åt lussebulle och drack varrrmt kaffe ist, mys! sen har vi inte gjort mycket mera, spelat lite kort med mamma framför brasan och så. nu åkte han nyss hem och ikväll ska ja göra i-n-g-e-n-t-i-n-g . skönt. pappa är borta ikv och mamma ska få gäster av massa tanter. så kanske ska spela spel med dom sen om ja orkar. annars lägga mig tidigt och se ngn mysig film. imorgon kommer mackes familj och ska hugga en gran här tsm med oss. annars inga andra planer. nu vet ni det :) kommer inte på så mycket mera att skriva just nu, har inte hänt överdrivet mycket. ja längtar till julafton som en galning! saknar min vickan, älskade kusin :) <3 men nu ska ja nörda lite sims 8D (HOPPAS JAG FÅR SIMS 3 I JULKLAPP!!!!) känns som nyår börjar lösa sig med :D hejsvejssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0