LUCIA

nyligen vaknat, så har smällt i mig lite mannagryns gröt nyss :) länge sen. får värsta barndoms minnena när jag äter det. åt jäääämt det när ja va liten. mamma gjorde alltid det och jag kommer ihåg att de ja tyckte de va såååå gott. haha!

idag är det tredje advent + lucia. värsta jul dagen, och vet ni vad? DET ÄR SNÖ UTE!! precis som det ska vara i juletider som nu. har verkligen saknat den. och de ska bli mera, fan va gla' ja blir. om den ändå bara kunde ligga kvar till julafton, men sån tur ska man väl inte ha...

idag ska mamma och ja iaf ställa till jul i huset, vi ska baka pepparkakor, slå in julklappar och ikväll ska vi åka och titta på lucia tåg. det är alla små/mindre barn här som är med i det. jag brukade vara med förr när ja va liten. så det hör liksom till lite. man visste när man va liten att om det är lucia tåg snart då är de inte långt kvar till jul ;D igår va mamma och ja i stan och ja köpte julkapppar till alla utom mamma själv. vet va ja ska köpa tror ja så kanske drar in till stan ngn dag efter skolan och köper den grejen. jätte gullig :) en vecka kvar i skolan, så himla skönt! längtar efter jullovet som bara den nu :) jag försökte ladda upp en bild med lite grejer ja önskar mig i julklapp men de är helt cp så de funka inte.

3 år gammal bild! men det är på lucia 06 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0