mellandags rea

helloj :)
kom hem från stan för inte länge sen, har bara slängt i mig lite mat för jag var vrååål hungrig när jag kom hem. nu tänkte ja ta det lugnt resten av dagen. första gången nu sen i onsdags de är lite lugnt. macke frågade om ja ville följa med han hem och äta taco, men ja kände att ja ville vara hemma ikväll och ta de lugnt. för nu de senaste dagarna har man fått känna att man lever känns de som ;) behövde lite ensam tid helt enkelt. så åker till honom imorgon ist :) idag är de en vecka kvar till vi åker till branäs med, ska bli så himla mysigt! älskar fjällen och allt som har med det att göra asså.

vickan och resten åkte även hem tidigare imorse med. så nu är julen slut på riktigt känns det som. fan vad fort tiden går helt sjukt. men nyår på torsdag, underbart! köpte ett par skor idag jag ska ha på mig då, ska visa dom :) annars hitta ja lite små saker som alltid är kul att ha. men ska till stan på onsdag med julia igen och kolla på erik och calle (L) så ska jag väl köpa lite då tror jag. bara ja får mitt studiebidrag, haha. men nu ska ni få se vad ja köpte sen ska jag ha på mig en ansiktismask och måla naglarna :) PUSS



älskar ringen!!!!!!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0