tidsfördriv idag med

PERSONLIGHET, JAG ÄR:
Blyg; om jag träffar någon ny typ
Långsam; haha nej inte speciellt
Stressad; alla är väl ibland
Tålmodig; ganska
Djup; haha, njaaa
Öppen; jorå, lagom
Ärlig; ja, lagom
Positiv; väldigt faktiskt, nästan alltid
Rolig; haha, kan nog få te't
Ansvarsfull; ska inte klaga

(VÄNSKAP) JAG HAR;
Svikit en kompis; säkert ngn gång
Förlorat en bästa vän; ja, växte från varann typ
Sagt att jag älskar en kompis; haha, japp
Sovit med en killkompis; yes
Sovit med en tjejkompis; ja
Slagit en kompis; har hänt ja
En kompis som vet allt; som vet mycket iaf
Berättat hemligheter; ja, om mig själv. har säkert berättat ngns annans med ngn gång..

(KÄRLEK) JAG HAR;
Blivit sårad; yepp
Haft stadigt förhållande; i have
Krossat någons hjärta; kanske
Gett någon ditt hjärta; haha, ja kan man väl kalla de
"Playat"; nej
Sagt att jag älskar någon och menat det; såklaurt
Sagt att jag älskar någon, och ljugit; nixx

(FAVORITER) FAVORIT;
Låt just nu; noise, tokio hotel
Pryl; mobilen!
Film; new moon
Bok; donno
Lärare i skolan; marie
Plats; i mackes säng
Frukt; apelsin

(ÖVRIGT) JAG HAR;
Sytt; såklart
Opererat mig; om ett par månader
Cyklat omkull; yepps
Sjungit i duschen; haha ja
Hoppat bungyjump; nooo
Fobi för något; ormar
Sett någon dö; nej
Varit på begravning; dont think soo
Sagt att jag hatar någon; har nog hänt


LIVET;
Svart eller vitt; ganska vitt
Rött eller blått; röttt
Skriva eller tala; prata
Vatten eller coca cola; vatteeen
Nagelbitare; jaa :(
Mobil eller mp3; mobil <3
Snygg eller charmig; ofta är man rätt snygg när man är charmig ;D
Lösgodis eller choklad; lösgodis
Frukt eller grönsak; frukt
Film eller serie; paradise hotel
Festa eller softa: haha, both
Sommar eller vinter; båda
Fredag eller lördag; most friday
Ljus eller lampa; ljjus är mysit
Övervikt eller undernärd; lagom skulle ja säga
Kärlek eller vänskap; kärlek med vänskap
Bio eller hemmakväll; båda...

SENASTE PERSON SOM :
Sov i din säng: mackis
Såg dig gråta: vene, typ nåra i fredags
Du gick på bio med: jässipässi
Du gick på stan med: emilia och jessica
Skällde på dig: mamma nog
Skickade ett e-mail till dig: ja sj tror ja

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: ja de är väl då man använder de
Bråkat med ditt husdjur: jaa
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: vet inte

EXTRA...
Tar du droger: naj
Dricker du: ofc
Vem är din bästa vän: marcus fia jessi emilia tojja jullan
Vad är du mest rädd för: döden
Vem hatar du verkligen: kommer inte på ngn
Varit kär: ÄR
Kör du bil: japp, säger bara king
Har du ett jobb: japp, extra jobb
Gillar du att ha folk omkring dig: ja, rätt folk bara
Är du ett hälsofreak: ibland, men ofta håller de bara i sig ett par dagar. KEBAB (L)
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: jo har ja

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: nej
Köpt någonting: aaa
Varit sjuk: naj
Sjungit: säkert
Saknat någon: yepp
Kramat någon: hm, ja
Pussat någon: tror ej de

SENASTE....
Bra låt du hörde: hm, vet inte. sos - jordnin sparks tror ja
Film du såg: ngn på tv4film i söndags
Mat du åt: fiskpinnar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0