tja tja

det är så mysigt att titta ut genom fönstret och se all snööööööö, är det inte den perfekta julen iår eller? enligt mig är det iaf exaakt såhär det ska se ut. ingen tvekan om den saken! 4 dagar kvar tilll julafton, vilket är såå mysigt. avslutning imorn, men först är det lektioner i skolan (jag vet, helt sjukt). men ja ska skita i halva engelskan och idrotten för ja ska åka med min käääraste vän jullan när hon ska pierca tungan! spännande, men jag tror de kommer gå kanoon bra (y) idag då!? chilla nu ett tag, sen se om marcus family dyker opp, så ska vi hugga en gran och fika efter det sen åker ja eventuellt med dom tillbaka om dom kommer annars tar jag bussen ner till han. sista tillfället nu sen kommer vi inte träffas på jätte länge, eller jag kan inte ses förrän lördag-söndag :( blä hundraaaa år! kommer sakna ihjäl mig. men ja får överleva, det är bra att vara ifrån varandra tror jag. för förhållandets bästa. men nu ska ja inte skriva mera! kanske kommer ngt mera under dagen! är sjukt peppp på nyår med :) kommer bli bäst med mina party pingloooor!!!!(julia och tojja menar ja denna gång) :) SEYA


mina andra partypinglor :) fia emilia och jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0