tja

upptäckte att eriks skiva finns på spotify med alla hans låtar han gjort i idol + higher. heelt underbart. så sitter och lyssnar på den. kan inte säga annat än att jag älskar den killens röst, så bra. lika så calle, walking in memphis är ju hundra gånger bättre när calle gör den!

igår kväll åkte vi till malin, sofie och ebba och hade lill-jul. var roligt som alla andra år. god julmat, pulka åk, spelade spel och kollade på morgan pålsson filmen som förövrigt är heeelt min humor. så jävla kul, fyfan! sen åkte vi hem på natten och ja va skit trött så de va sjukt skönt att komma hem till sängen, somnade på stört. imorgon är det julafton, känns inte som det. tiden har gått så sjukt fort. men visst, med tanke på vädret är de högsta julstämningen på iaf 10 år tror jag!? jag ska städa lite idag med, de sista jag har kvar till eriks ljuva toner tror jag. sen senare under dagen kommer mina kusiner johan och vickan och deras familj. vi firar alltid jul ihop. saknar vickan som attan, har inte träffats på rikgit länge nu. inget vidare! men idag sååååååå. ska även klä granen snart, bara pappa sätter in den. vilket han skulle göra när han ätit :) men nu har jag skrivit enough! ska börja städa lite, tjarrå!


10 veckor kvar imorgon, 10 veckor!!!???!!, 10 veckor helt sjukt <3


Kommentarer
Postat av: MLI

aa jag tror oxå att jag får en, jippie :D

2009-12-23 @ 13:03:16
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0