förkyyld!

jag är förkyld som barre fan! :/ känner mig helt slut pga dt!
marcus kom till mig igår kväll så va han här inatt, så drog han till jimpi vid halv 1 ngn gång
så har jag bara tagit det lugnt hela dagen :)
kollat på melodifestivalen, typ inga bra låtar! Måns vill jag se :L han kommer va kingen :D

Imorn ska jag träna fast att jag är förkyld som fan!
för på måndag läggs laget till kopparkuppen upp på hemsidan! shiiaat, VILL SPELA! :'D
men blir ja inte uttagen ska ja la dit o kolla på och heja på mina kamrater på lördag (h) :)

näpp, nu ska ja göra ngt annat :)
Pussiss<3


från i sommras när jessi jag lollo o tojji va i min sommarstuga!
FETING NICE VARE<3 geee mig sommmaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0