i'm soo-o-ober

skönt som fan med lördag! igår kväll vart det mest lugnt som va planerat. Ikväll så ska jag till marcus:) åker hem inatt eftersom vi ska till johan o vickan imorn :) min bästa kusin fyller ju 16 år på tisdag! grattis bby:)
idag har ja inte gjort ngt vettigt, eller jo. städat mitt rum, borde läsa min sv. bok men ja orkar verkligen inte. marita får väl döda mej, men palla stressa när man läser. jag har läst ut den när jag har det, that's it.
imorn är det iaf första mars, lite gött. VÅREN BÖRJAR, vinern är över:) sommaren smyger sej närmre, WUNDERBART:D
yesss. men ska stax börja att fixa mej lite, sen dra till bussen:) ha en nice lördag kv ;D puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0