my life would suck without yoou

hejhejhejhejhejhejhejhej :D

tränat idag, jobbigt som tuusan, sen haft möte med allihoppa :)
imorn lägger johan upp laget till kopparkuppen på hemsidan, gud va kul det skulle vara om man fick vara med!
dagen har gårr rätt snabbt annars :) imorn fyller mamma år.
gratttiiisss :) så ska till stan efter skolan och köpa ngt åt henne med fegge!
sen ska ja köpa benskydd till mig själv åxå ;L mina är äckliga och karborrebanden sucks! ;o
imorn äre rom möte oxå, föräldra träff o shit! hoppas vi får veta lite inför resaan nu :)
onsdag vetja inte va ja ska göra, sola med malin kanske?
sen torsdag träna iaf :) fredag, no idea ;o lördag kopparkuppen sen va med min plutt ? ;o
måste fira alla hjärtans dag på nått sätt me'n :) sen söndag äre våran halv års dag :L
men, nog tjatat från mig ;o

JAG FICK G PÅ MATTE PROVET MED OM JA EJ SAGT DET :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

katy perry - thinking of you
chris brown feat kerri hillson - superhuman
kelly clarkson - my life would suck without you
the fray - i found you
halo - beyoncé
decode - paramore

gud så mkt bra muusic :) fixat spotify nu gratis genom marcus :D:D fäättt
HEJSVEJSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0