snart fredaaag!!!!

fyfan, fort veckorna går ;o hatar skolan mest asså! skönt som fan med helg imorn. bara två lektioner, aningen soft! funderar på att dra in till stan o handla asså, men tråkigt att göra det själv :p men kanske ska kolla om ja får med mej ngn elr så gör ja det själv iaf ;) idag drog ja hem vid 2, läst i min knull bok som maritha tvingat mej läsa ut till fredag även om det EJ kommer att hända, MY ASS på det! :o sen suttit här, nu ska ja snart byta om o shit, sen till bussen för att ikv äre träning som gäller och efter det tillbringa min natt hos min grabb som jag ej har sätt sen igår morse :) båda tummarna ooppp!  helgen vet ja inte vad jag ska göra :o söndag ska vi iaf bege oss mot kusinerna :) vickan fyller år på tisdag! as roligt att träffa dom:) sen på måndag fyller stollen år och på onsdag är det studiedag :) sen det viktiaste av allt!!!! på tisdag tar även maaakyyy ut sin tandställning :) slipper åka tåg varje gång ja ska pussa på honom ;) nerå, men aaaas fin kommer han va nu! vädret suger balle riktigt stenhårt vill bara få sommar!!! uss så ja saknar förra sommaren, den va ju bääschtuu. nu orkar ja inte skriva mera, ha en bra kvälll:) I will :) <3


sommar på landet! i want that!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0