håår håår håår :)

fixat med min NYA hårförlägning idag <3
sketet lång tid har det tagit asså, men klar nu.
även färgat mitt hår, så ingen utväxt nu ;>
ska köpa blondering imorn och fixa o trixa med slingor ngn dag! fäätt (h)
träna imorn, känns som att det är 100 år sen eller nått. men ruligt iaf!
5 månader med marcus imorn oxå :) <3 tiden går asså!

i helgen ska ja kanske till malin, tror det blir så :)
dricka lite, chilla och bara tare lugnt :)
sen ska nog töjjsan med oxå! hope sooo
får se om marcus kommer oxå kanske :)

jaja, ska se på winnerbäck-solen i ögonen ikv.
nu ska ja lägga mig och läsa i min grymma bok fram till den.

fjällen var grym oxå om ja ej sagt det!
pöss på wöövaa :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0