ooturs fitt dag :O

idag har varit största oturs dagen ;o
började med att mamma o bitte drog till stugan utan mig o marcus imorse :@ KUKEN!
så dagen blev slö som fan. sen klockan halv tjugo i 4 kom fegge på att vi 3 kunde dra på bio.
så kolla vi nästa buss, och den skulle gå halv 5! så alla börja stressa som fan.
och jag fick värdens hvudverk pga det :B bion skulle börja 18.15 .
men vi reservera och skulle vara där 17.45 senast.
sen väl vid busshållsplatsen så ringde vi robin, (för han skulle oxå följt med från början)
för att kolla om vi missat bussen för att vi var lite sena.
men då säger han att han fortf står vid centrum i åtvid o bussen ej kommit än.
så då fattar vi att det är ngt fel, för den är ju sällan 20 min försend typ^^
men just då kommer jag på att det är lördag ;o lagom i tid och så .
nästa buss går halv 6 och då skulle vi ej hunnit. så var bara att vända :(

hinner vara hemma en kvart kanske, sen kommer mamma och säger att hon kan köra oss till stan :)
mamma är för snäll ibland <3
så då han vi in :) hämtade ut biljetterna och gick och köpte massa godis.
sen när vi ska in på bion frågar vakten om min lillebror har legg på att han är 15 år. (som han visseligen inte är än xD)
MEN SJÄLVFALLET HAR HAN JU EJ DET ! så pga kommer vi inte in på bio fittan.
var väl 1 mm från att slå ner den äckliga fula vakten ;o hoppas han dör en plågsam döööd
och inga andra filmer gick då, bara såna med 15 års gräns :@
så vi får ta allt vårat godis och spatsera mot bussen som skulle gå om 1 halv timme då !

nu sitter ja hemma iaf, har nyss käkat .
och marcus sover här inatt igen iaf :) <3
träna imorn inför kopparkuppen! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0