dagen

jag är hos min torra pojkvän :) törr som fan e han! slutade tidigt och gick hit efter skolan sen har ja varit här sen dess och ska dra hem om ett tag. imorn har ja en lektion och sen så slutar jag . så inte mkt kvar nu :] ska nog träna på kvällen och kanske in en vända till stan efter skolan :) måste köpa nya skor asså!! kollar nog lite på clothes med, neeeeeed it. känns som man köper hela tiden men ändå har man ingenting att ha på sej. jävla skiiit assså ;o på fredag åker ja nog till skolan en sväng och går i körkan sen efter de drar ja till mjölby och kollar på johan eftersom han tar studenten sen även träffa vickan ett tag! nice. sen kvällen vet i fan hur de blir, ska bli skit dåligt väder och ja har inte hunnit fixa någon dricka. men man vill ju ändå inte bara sitta hemma och glo? fast egentligen...vad slutar vi? 1:an...mycket att fira. sen fine, kanske kan va lite glaa att de är sommarlov, men ja festar hellre en dag med fint väder. äsch, vet ifan. måste snacka med tojja...

btw måste bara nämna om de där mordet på hon therese johansson rojo i sthlm som blev mördad av sina "vänner" i lördags natt. asså sjukt som, blir så himla arg alltså och lider verkligen med familj och vänner :o va inne på hennes bdb och man blir ju verkligen ställd...man vet verkligen inte vad änns öde kan vara? kanske är de min tur eller någon i min närhets tur nästa gång? usch. hoppas dom får ett hårt straff som gjorde det trots deras låga ålder.
till alla nära och kära till denna sjukt söta tjej vill jag bara säga, be strong.


vila i frid vackra therese johansson rojo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0