^*

jag älskar vädret massor massor massor :) idag har dagen gått skit fort haft fullt upp, mina fötter är skit ömma efter varje dag eftersom ja står upp så mkt och nu känns som heter döda efter dagens träning ikväll oxå :o stackars mina fötter :(

måste bara ägna ett par rader åt att klaga på något :o denna dag vill jag dissa östgötatafiken feting mycket alltså :o jävla kuk balle :o gjorde så jag inte hann träffa marcus idag! ja stod och vänta på bussen på de vanliga stället efter praon. var där i god tid innnan. satt och lyssna på musik sen stängde ja av när de börja dra ihop sig då bussen skulle komma...sen ser ja bussen komma och ställer mej upp men han ligger i fel fil :o asså den som är längst ifrån mig och bussen rusar förbi mig med en jädrans fart asså...och jag han se att han som körde att ögonen på vägen rakt framför sej och verkade inte ha en tanke på att jag kunde befinna mej där! arg som fan blev jag! inte så konstigt kanske :o jävla gubbe!!! '
sen så försökte ja få tag på mamma men ingen svara så ja fick be marcus ringa pappa eller mamma som sen kunde ringa upp mej...nästa 30 buss skulle gå 20 i fem och nästa 530 fem över fem. 30 bussen stannar inte på den håll platsen jag går på så tänkte att ja kunde ju springa till saab typ och gå på den där så ja började skena med tränings väska och jätte bra tofflor, yeah verkligen. ont i fötterna hade jag med. men när ja kom tioll brasken fick ja se bussen komma så jag slutade att springa och kände att ja fick ge upp mina förhoppningar om att träffa maakie innan träningen. sen när ja kom fram svor jag för mej själv och satte mig i busskuren där. de är massa buskar så man ser typ inte bussarna om dom kommer. men ja tänkte att ja hade ju redan missat 30 bussen så kunde ju sitta där....men sen helt plötsligt hör ja ngt som låter som en buss och tittar upp och vad är det inte som susar förbi mej ännu en gång under denna dag? JO EN 30 BUSS TILL ÅTVIDABERG! ja kunde ha tagit den om ja inte varit så sur fittig och satt mej i busskuren. där blev ja ännu mera irriterad kan jag erkänna!! :o men kom fram till åtvid strax efter sex efter buss vänting i 1,5 timme ttyp :) roligt som fan! ingen marcus fick ja se heller. tack så mycke cp gubbe som körde första bussen.

nog skriver. imorn ska han inte få missa mej, imorn ska ja träffa mack <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0