godnattttt

alltså mitt internet är helt jädrans cp! kommer typ inte in på några sidor sen måste ja dra ur modemet typ varje halv timme(seriöst) och sen göra en om instalation inne i modemet eller vad ja ska säga och sen starta om datorn, efter det fungerar intenet igen. har suttit här sen kanske halv 9 och ja tror jag gjort detta minst fem gånger nu? tror ni att det är irriterande. äsch, fixat lite med bloggen nu :] börjar bli nöjd faktist. eller jag är nöjd, någon gång måste jag ju ge mej...

nu ska jag lägga mej i sängen och kolla på tv, sov morgon imorn oxå. en lektion som troligen inte lär blir så seriös. kan ni fatta att det är sommarlov snart? cause i can't belive it. tack vare att vädret ska suga balle på fredag blir de troligen bara mys inne i stan med malin och tojja kanske flera, käka middag och umgås! faktist väldigt lockande om ni frågar mej även det! festa kan ja ju göra hela sommmmmmaren om de nu blir bra väder.
shitans så jag skriverr, nu får det vara nog för denna onsdag innan sommarlooooov! puss och godnatt froum moooi.

BRIST PÅ BILDER EFTERSOM MIN MOBIL ÄR HELT DAMPIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0