HEJ

min praktik är sluuuutis nu och det är en vecka kvar innan sommarlov, det ända som suger balle är vädret! i helgen blire ferre med fia och hennes norrköpings polare plus tojja sen hoppas ja hon frågar sandra och att sandra kanske kan hänka :) ikv efter min träning sover jag hos maakie och imorn ska ja träffa tojja en stund. yesterday var ja med maakie och på kvällen även med stollen och robin! hundra år sen. under tiden vi var hos robin fick vi uppleva ett jordskalv...mitt andra iår ;) hoho. detta var dock inte lika kraftigt som de i italien, det tackar man för ;D ja skoja och sa att de va jordbävning...sen på kvällen kunde man läsa detta på aftonbladets hemsida : http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5301834.ab . :) coolt, åtvid were it happeneds liksom ;) äsch orkar inte skriva mera, pyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0