ny mooobil taccck



jag är i behov av en ny mobil som alla säkert vet och nu har ja suttit och kollat runt lite igår och idag och jag har kommit fram till att jag vill ha den här skönheten, sony ericsson w715 :D den ska helst vara i silver oxå, tror jag iaf. problemet är att den kostar en förmögenhet, iaf i min inte speciellt tjocka plånbok! 3800:- , men eftersom jag vill ha den sååååååååå här mycket ska jag erbjuda att betala en summa själv, närmligen 1000:- usch jag kommer att vara pank i sommar :( tur att man fyller snart och kan önska sig pengar. för de 800:- som jag är kvar tänker jag spara för dom kommer behövas till annat...men jag slutar mitt inlägg med mobilen <3 josefin asså :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0