USCH FY OCH BLÄK

alltså jag tänker bara skänka en liten tanke åt alla (framför allt) studenter som tar studenten på fredag. det ska bli piss regn och kallt så in i helvete :o jag blir arg på vädret helt seriöst, nu har det sugit balle sen i tisdags eller näre var. kan sommaren komma nu innan ja fixar en sista minuten biljett till ett varm land asså. tänkte även skänka en liten tanke åt alla som slutar 9:an, jag minns själv hur mycket ja ville ha sol :o som jag fick med :L men kuken fittan på vädret nu alltså och stackars alla studenter och alla ungdomar födda årgång 93 :/

kom på att ja vet i fan om ja stavat skänka rätt, men ni fattar principen!

TILL ER SOM TRÖST :D


Kommentarer
Postat av: sandra

jag tycker synd om oss med som inte tar studenten elr slutar nia :( :P

2009-06-08 @ 23:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0