eeey :)

tränat sten hårt idag asså! skapligt slut man är i armar och ben, ja rakt genom hela kroppen fan! kommer inte kunna gå imorn och just nu vet i fan hur ja ska kunna klara av att träna imorn igen! :o haha! annars har skolan sugit ko kuk, allt är fan åt helvete! asså ja fattar ingenting!? ja saknar 9:an så in i helvete, och mina vänner som jag visste vart jag hade? nu vet jag inte var någon står. åååh, ge mej sommar och ledigt från denna förbannade skola!

imorn ska ja va med världens bästa kille :) jag älskar dej meeest and you know it! sen träning som sagt. nästa vecka har vi tränings match mot kisa borta, hoppas att man får spela :) men men.

måste bara ägna en rad till stolleboy som fyller 17 år idag! grattis grattis till honooom! :) <3
nu ska ja vänta på maten, är vrål hungrig, sen lägga mej i min underbara säng. Puss ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0