tjuuliluuu

ae måndag igen, alltid lika segt :s sitter hos marcus, vakna när han gick upp förut och nu äre typ omöjligt att somna om så jag satte mej lite vid hans dator nu innan ja ska börja fixa mej. ska iaf bowla idag på gympan, skit skoj asså :)
ikv äre träning o jag är verkligen inget pepp :s men ja måste idag för imorn ska ja inte träna för då äre rom möte o så. i helgen har vi två träningsmatcher, vill fan inte bli uttagen i helgen det blir ju troligen fest både fredag lördag! skit skoj jag är as pepp! hoppas ja får festa med min juliiius snart :D
men men, min mage skriker efter frulle nu så ja ska gå o leta efter lite frukost i maakies kyl sen fixa mej oså gå ner till skolan. seeeyaa :) pusssii <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0