;D

skulle festa igår...sen när ja kom till marcus säger han att de inte blir ngt och ja blev ju helt galen. asså va as sugen och allt. sen sura ja typ till klockan tio över tio för då ringde johan och sa att de va ös inne i stan o sa att vi skulle dra dit! så vi tog nästa buss som gick tjugo i elva så fegge jag och maakie sprang till bussen! och där mötte vi johan och robin :D så va vi inne i stan till typ tjugo i två för då gick sista bussen ;D var tillbaka i åtvid vid halv 3 och sen somnade inte jag och maakie förrän klockan 4 eller ngt :o så va as död imorse så låg i sängen och hade't gött till halv fyra. sen tog ja halv 3 bussen hem och solade lite sen kom jag på att det är mors dag imorn så fick ngt ryck att ja skulle göra mamma glad och baka en tårta :) men sen hade vi inget hemma :( så ja tog moppen till åtvid och handlade massa grejer :) sen gjorde ja en grym tårta :L hoppas den är god med, fast det är klart den är :D men eftersom mamma jobbar imorn och eftersom ja ska jobba imorn och sen få ledigt på fredag så tänkte ja att vi kan äta den sen efter maten :) gud så smart jag är! 5 dagar kvat av praktiken nu, sen en vecka kvar! och idag önskar man ju bara att de vore sommarlov alltså, helt underbart väder :) nu ska ja uuuuuuuut :) pyss


love mah boy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0