:(

det som händer är inte sant. det händer inte mig? allt har varit så jävla bra sista tiden. men nu har jag börjat förstå att det är något fel. man vill inte inse det själv...kan inte säga så mycket mera än att allt är så jävla jobbigt nu. men jag förstår att de är något som inte stämmer. jag vill ååååka långt här ifrån och det ända ja skulle vilja ta med mej är marcus! usch, vet inte varför jag skriver detta här!? ni tänker "stackars flicka, vill ha uppmärksamhet" det är inte så, vet bara inte vart ja ska vända mig...känns som ingen förstår hur allvarligt allt känns just nu. vet inte hur ja ska kunna förklara. detta var väl ett sätt att avreagera sej på. eller ah, be om uppmärksamhet som endel skulle säga. nu ska ja väl lägga mig...försöka sova och se hur allt ser ut imorn. nu har ja tyckt synd om mig själv tillräckligt.


jag älskar dig av hela mitt hjärta marcus. jag vill vara din föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0