'

usch, såg nyss den äckligaste människan på tv jag någonsin sätt tror jag. och förlåt allla som tycker att man inte ska säga så om "mongon" . men alltså det var nog det fulaste jag sätt! stackars barn! fy. nu fick ja sån där tacksamhets känsla till att man är frisk och kry och har ett normalt utsendé :o
marcus och jag kom bäl hem hit vid 11 igår, då började jag att göra mat till oss för ja var hungrig som fan och han var med det. så vid halv 12 satt vi o käkade korv med bröd och grejer. kollade på karlsson på taket imorn, han är ju för go den där världens bästa karlsson. efter att maakie åkt har ja inte gjort ngt som är vettigt. herregud. ska kanske lägga mig och se på film snart, men känns som ja ska pressa ikv o va uppe länge eftersom de är torsdag och ledigt imorn :) vart uttagen på lördag oxå, himlans roligt måste jag verkligen säga. så då hade ja tänkt lite på en plan att sova hos marcus imorn eftersom samlingen är klockan nio...men jag fick ett strängt NEJ ! utan ngn smiles eller något, och så brukar de inte se ut. skit stövel på honom! ja ska bara smyga upp sen kan han vända sig om och sova igen :( men nej, envisa...............golf-bög! :o nej vad säger jag. men men, inga planer mera än matchen på lördag! kanske åker till åtvid imorn och är med malin, "mange" och hon är i åtvid då tror ja ;D men nu ska ja göra ngt annaaaaat, donno whut barre :o seya, PEACE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0