söndag fast egentligen måndag :)

japp...känns faktist så som jag skrev på överskriften :) som om de är måndag idag fast dt är söndag. det är stek väder och ja ska iväg till praktiken strax och vara där till klockan sex ikv...just nu känner jag inte för det. vill bara vara ledig och sola och va med min underbara. men tror de kan bli en rolig dag idag, vädret är ju kanon så om vi ser de från de hållet kommer det att bli bra :] är ju ledig på fredag med och då är inga andra lediga så då kan ja göra dom andra avundssjuka :L jaja, bara 5 dagar kvar nu sen är denna tids praktik över. känns som den började igår :o tiden går så snabbt!! skola next week and thaaan it's summmmmer breaak :D fyfan så himla skööönt :) men nu ska ja kila ner till mamma, vi ska nog åka snart. bränn er inte idag för tusan! puusssisen


Kommentarer
Postat av: Denniz Ganevik

Jag har Sveriges lenaste hy.

Men ingenting är gratis, vill man vara fin får man lida pin!



http://dennizganevik.blogg.se

2009-05-31 @ 09:03:32
URL: http://dennizganevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0