14 veckor & 4 dagar

jag har aldrig längtat till något så mycket, det är helt sjukt och ingen förstår förutom jessica kanske? ja visste fan inte att man kunde längta så här mycket till något. hela jag rycker när jag tänker på 4 mars, vill bara skrika och hoppa och jag vet inte. kan inte förklara så någon förstår. älskar tokio hotel, jag älskar musiken jag älskar personerna. alla borde ge dom en chans istället för att dömma efter utsende. men jag antar att alla inte har samma musik smak och människor fungerar på olika sätt. i mina ögon är det fan omöjligt att ogilla dom! seriöst, toms humor. han är så jävvla rolig, alla tillsammans. jag kan inte vänta till jag får se dom på riktigt, fy tusan! höra world behind my wall live eller monsoon. guuuud, ryser av tanken. älska älska älska säger jag bara. (L)


jag längtar jag längtar jag längtar
kan tiden gå lite snabbare!
tom är så jävla sexig ÅÅH!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med, men det är svårt att fatta lixom? :S

vi två ska se dom. se dom i mars. på scen. lixom, RYCKET blir det när man tänker på det. men jag kommer avlida när dom kör world behind my wall!

2009-11-22 @ 20:35:56
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du skojar inte! jag kommer också göra det! :o åååh vad jag längtar!!!!! <3

2009-11-22 @ 21:11:52
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0