16 november

sitter ensam hemma hos marcus och lyssnar på musik. känner mig helt slut efter första dagen på den långa veckan, inget bra antar jag? nej verkligen inget bra. har inte haft överdrivet mycket att göra idag. alltid ganska dåligt på måndagar. men det kommer väl rulla på ännu mera imorgon då säkert. förra tisdagen hade vi ju 107 gäster och det är rekordet på alla veckor jag varit ute på praktiken.
hoppas på att marcus ska hinna hem innan jag ska ta bussen hemmåt, men det känns inte som vi kommer hinna träffas. när jag ringde fick jag mest ett fräsande tillbaka att han skulle jobba över eller ngt och att han var väldigt stressad så då kände ja att det var bäst att inte störa, haha! bussen går om en timme så jag får väl se. ikväll ska jag se "mamma till en mördare" som är ett nytt program som tydligen ska börja på 4an. ser fram mot det jätte mycke. tycker om såna program. följer typ inget på tv, kollade på inlåst när det var och sen brukar jag kolla på världens brott som går på tv fakta på tisdagar klockan 22. ända nackdelen är att det är så sent, men brukar kika på det iaf. gillar såna sanna verkliga krimilnal historier och så. haha!
denna vecka måste ja pallra mig ner till skolan och prata med kerstin om turismen med, bläääää. men har inget annat val, måste måste måste. men nu funderar ja på att sätta påå ngn film innan jag måste gå till bussen...hm får se! :) PÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0