ÅH <3



dom vann best group!! över greenday och massa andra stora band.
alltså är så galet stolt. bästa bandet, inte bara deras musik deras
personligheter. om folk bara förstod hur roliga, snälla, galna dessa
killar är ist för att dömma dom pga att bill (den svarthåriga) har en
femenin och speciell stil. dom är toppen killar och så galet glad nu.
jag längtar så himla mycket till 4 mars! det kommer bli bäst, fy tusan


OCH TOM ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!!
sexigaste som finns, längtar till jag får se
denna sexiga varelse på riktigt. han är världens
skönaste, ni skulle bara veta :) så hima rolig.
han har precis min humor, så jävla porrig, haha


är helt excited ;) ni får nog leva med att jag alltid kommer ha detta band nära hjärtat.
oavsätt om ni tycker bill är en bög, haha! jag vet att han inte är det och jag vet att
dom här killarna är underbara! det är huvudsaken tycker jag.

sen är jag sååå svartsjuk på kenza!! åh skulle verkligen vilja vara henne, iaf ha hennes jobb.
kenzas.se om ni aldrig varit inne på hennes blogg. kort på henne o bill och tom på rödamattan.
vaddå att jag är avundssjuk? fyyyyyyfan

godnatt
4 mars (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0