bläääää

usch just nu känns allt jobbigt, väldigt jobbigt. men tänk positivt josefin, positivt.

vanlig dag på praktiken om vi ska prata om ngt annat. hade rätt mycket gäster, 94 eller ngt. roligt när det händer ngt. sen har ja varit nere på gymmet en stund och kört lite och när jag kom hem städade jag rummet så känns som ja fått ut riktigt mycket av dagen, haha! imorgon ska ja vara på trädgårdshotellet och laga mat osv, vet inte om jag ska vara där hela dagen, men det får vi väl se. sen har jag en fundering på att åka till macke imorgon och sova hos han, men har inte pratat med honom om det än så ska ringa han sen när gitarr lektionerna slutat och höra me'n lite. men nu ska jag äta :) PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0