bubblar och känslor

jag är sur på mig själv när jag blir sur på ngt som ja inte bli sur på för jag vet att det ska vara så här nu och att det måste vara såhär nu. varför kan ja inte acceptera? svårt för mig ibland...även om ja förstår precis så är det jobbigt och ja blir så ledsen .

nu ska jag krypa ner i sängen. sköönt! har kollat på massa M&G klipp med th och klipp där fans fimlat utanför hotellet dom bodde på i sverige i setpember och massa. okej, typ ingen som bryr sig. men måste skriva det iaf för jag bryr mig, eller bryr mig gör ja egentligen inte om såna filmer. bara kul att se, får värsta kicken. helt sjukt. vill bara hoppa skrika, så får ja ont i magen och blir helt tårögd. jo men det är sant. känner mig som den där "fan-girlen" som blir helt galen när hon ser en bild på dom (som ja va 2007 typ) . är inte så nu, även om man kanske kan tro det ibland. är absolut inte så. men finns en risk...hmm ganska stor sådan...att jag kommer vara den mest förkrossade personen i hela sthlm den 4 mars. för om man en gång har tjutit till att bill har bytt naglack på en bild, eller för bandet har spelat in ett klipp till sveriges fans där dom säger tack för ett pris, eller för dom sjunger live på tv. hur ska det sluta när man står typ ett par meter ifrån dom och andas samma luft som dom? en fråga ja inte vill ha svar på förrän efter den 4 mars. och ärligt bryr jag mig inte. dör ja där dör ja lyckigt. så är det. nu var ja dramatisk, ska väl försöka bli äldre än 17½. nog skriver, ni orkar säkert inte läsa om min beundran och mina känslor till dom där människorna iaf. men måste skriva av mig ibland. jessica funkar ganska bra med som känslo avsparkare. slänga iväg sms till henne när kroppen bubblar. hårt nu när hon inte har pengar och kan besvara mina känslor. men ja vet, ja vet, ja veeeeet att hon förstår exakt hur jag känner . 

bilden talar för sig själv... (L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG FÖRSTÅÅÅÅÅÅÅR!!!!! <3

2009-11-27 @ 22:22:44
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/
Postat av: Anonym

VEEEEEEEEEEEET <3

2009-11-28 @ 21:30:25
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0